суботу, 10 січня 2009 р.

Цукерки від Apple - несмачні

Я в черговий раз пересвідчуюсь, що практично більшість продуктів компанії Apple - це яскраво оброблена, прикрашена, маркетингова цукерка, яка володіє ефектом плацебо - тобто запевняє свого власника у її чудодійності. Але насправді такого і в природі немає.
Нехай ніхто не думає, що я яблуконенависник, ні, я люблю яблучка :)
Але давайте дивитися тверезо - ось нещодавно вони випустили ноутбук без клавіатури. Зате з кружечком, крутячи який... ви і будете набирати текст! Браво! "Apple reinvented notebook!" - ось так, гарними великими буквами без засічок, написано на рекламних плакатах. Клієнтів знову затуманюють хмільним маркетингом, за яким ніхто не бачить очевидних недоліків юзабіліті. Хотів би я на вас подивитись, з цим ноутбуком-колесом, коли б вам задали на завтра реферат писати, сторінок на 50. Крутили б ви своє колесо до ранку...
Шановні покупці, відкрийте очі і закрийте свого роззявленого рота, Apple - не фабрика фантастики - це такий самий виробник, як і інші. І ламається її продукція так само, як можуть ламатися інші - а може навіть і частіше.
Зараз ви спитаєте, якщо я такий розумний, то чому ж всі буквально розбирають ґаджети від Apple, немов гарячі пиріжки, які продає баба Зіна на базарі? А я вам відповім, що у баби Зіни, окрім чудового попиту, більше нічого немає. А Apple володіє бездоганно відточеним маркетингом. Тому якщо ви вже потрапили у їхні sans-serif'ні, градієнтно-дзеркальні рекламні сіті, то це вже ваша проблема. І не дивуйтесь, якщо після цього залишитесь біля розбитого корита, тобто біля несправної чи непотрібної речі з надгризеним яблуком на звороті.
Що б там не казали, але для мене їхні цукерки щось зовсім не смачні. Може, я ще не розпробував?

8 коментарів:

Анонім сказав...

Ну ти й сміхотун, друже) Ти дивився на джерело тієї новини? The Onion — головне джерело фейків. Це раз.

По-друге, ти користувався будь-якою продукцією Apple напротязі деякого (відносно тривалого) часу? Я думаю, що ти дійсно ще не розсмакував :)

hellveen сказав...

Так, джерело новини може і фейкове, але я особисто бачив відео з конференції MacWorld, де був презентований той колісний ноут. І фейковим воно не виглядало)

А в цьому пості я не звинувачую продукцію компанії - я лише хочу розкрити очі тим, хто свято вірить у фантастичність та велич її продуктів. Продукти стають успішними завдяки чудовому маркетингу. Ось тому мені й не подобається такий собі ореол навколо Apple, та люди, котрі піддаються його впливу. Треба тверезо оцінювати речі.

Александр Фурман сказав...

Дійсно - це фейк, причому дуже якісний фейк :)

Щодо "не розсмакував" - цілком можливо! Я вже цілюсь на МакБук, маючи при цьому в "парку" лише айпод шафл. Бо це якісна і інноваційна (в деяких випадках) продукція, за яку не соромно викласти грошенята і яка іміджем працює на імідж власника :)

hip сказав...

hellween твою думку поважаю, хоча повністю не згоден з тобою. Поясню чому.

Перш за все хочу висловити думку про iPod (30GB - 5G), який маю вже 3-ій рік. Це надзвичайно місткий плеєр (ну враховуючи дату його впровадження в продаж... останні моделі оснащуються HD на 160гб), який відрізняється деякими речами від найближчих конкурентів:
1. Вдалий дизайн, який доречі був використаний в сучасних iPhone'ах
2. Революційна система навігації, яка внесла величезний переворот в світ портативних плеєрів (ні для кого не секрет, що вираз "сучасний портативний mp3 плеєр" майже всіма прямо асоціюється з iPod'ом). Наприклад в Італії, багато людей з якими я спілкуюся називають всі mp3 плеєри iPod'ами :).
3. Повна інтеграція з iTunes + зручний софтвер на плеєрі.
4. Заряду батареї вистачає на досить багато часу.

За весь час від коли я його маю мінусів або багів не виявив, якщо не враховувати деякі нюанси, які вирішуються просто прочитавши інструкцію (на які в мене завжди алергія).

Крім iPod та iTunes не користувався іншими продукціями Apple, але хотів би розказати про відклики друзів, знайомих або просто людей, які мені розказували про продукцію цієї корпорації.

Ось те що чув про Mac:
- зручний
- функціональний
- красивий дизайн
Недоліки: про них не доводилося чути.

А це про Macbook:
- надзвичайно великий час автономної роботи без підключення до мережі енергопостачання.
- потужна аудіосистема самих ноутів
- надзвичайна продуктивність процесорів
- Застосування для виробництва якісних та міцних матеріалів корпуса
Недоліки: про них не доводилося чути.

Про iPhone:
- революційний (піонери в ІТ галузі завжди виграють ;) )
- красивий
Недоліки: MMS, відсутність QWERTY

Думаю це все, що я чув про їх вироби.

А на рахунок iTunes, можу сказати, що він, вже давно прижився в мене на PC і який я б ніколи не проміняв на ніякий інший медіаплеєр, через низку причин:
- якісне програвання звуку
- надзвичайні можливості для каталогування всієї колекції музики (в мене 10689 треків = 71 GB)
- гнучкі налаштування
Єдиний недолік цього софтверу це надмірне використання системних ресурсів, але відколи купив новий PC вже встиг навіть забути про це.

А ноут на який ти посилався це 100% фейк :) я вже давно таке бачив, його навіть по ТБ тут показували в програмі фото-приколів з нету.

А ось справжні концепти нових Macbook'ів надзвичайно зручні та інноваційні (ноут з 3-ма моніторами, ноут без клавіатури з величезним touchpad'ом аля "Оптимус Тактус" і т.п.).

Маркетинг звичайно в них надзвичайно важливий і вдалий, але без якості в такі тяжкі часи не вижити та в деяких випадках перегнати важливих конкурентів!!!

P.S.
В wishlist на 2009 я вніс Macbook.
Також раджу почитати відгуки MrGall'а на його Mac

Анонім сказав...

http://movies.apple.com/datapub/us/podcasts/apple_keynotes/macworld2009keynote.m4v
Скачай і подивись MacWorld ’09 — там дійсно презентували макбук, але звичайний 17" ;)
А це 100% фейк))))

hellveen сказав...

Дякую)
фейк виходить дійсно якісний)

це трохи пом"якшує мою думку)
але вона поки залишається такою - не варто орієнтуватися лише на маркетинг.

Анонім сказав...

Ну, окей давай порівняємо той самий Макбук з конкурентами:

- технічні характеристики останніх моделей цілком відповідають вимогам ринку, а Air так і взагалі випереджає + в нових моделях використовується інноваційний multitouch тачпад.

- що стосується софта, то порівнювати OS X Leopard з Vista (повний провал, причому загальновизнаний) і Windows XP (вже морально застаріла), Linux (це звичайно круто, але не для звичайних юзерів).

P.S. Тільки не говори, що на Маки мало програм і не йдуть ігри :)

P.P.S. А маркетинг дійсно вдалий, якщо приміром подивитись на те, якою любов'ю користуєтсья Стів Джобс, а яку популярність має той лисий придурок з Microsoft (вибачте, але назвати інакше Балмера чере деякі його публічні виступи не може).

Анонім сказав...

Люблю Apple, как раз все что делает Apple достойно внимания и похвалы, просто большенству это не по карману, или просто не готовы\не понимают как хороши продукты Apple. Очень редко плохие продукты обретают хорошую славу, известность, прибыль. Это не логично, потому что клиенты, потребители товара, решают, покупать или нет, дают оценки, дают свои деньги за товар и поднимают статус торогой марки.

Пример, есть фирма Acer, там тоже очень качественный маркетинг, но продукты просто гавно, наверное каждый уже видел или держал в руках какой-то Acer ноутбук за 400-600 баксов, хуже сборки нужно еще поискать, а народ берет конечно, только это их первая и последняя покупка Acer. Чего не скажешь о пользователях Apple, один раз попробовал - понравилось, и теперь всегда первым делом смотришь в эту сторону.