неділю, 21 вересня 2008 р.

Дебільний маркетинг Фокстрота



Йдучи у найбільший супермаркет електроніки Фокстрот у моєму місті, я сподівався побачити шрокий вибір техніки.
Але все виявилось з точністю до навпаки.
Ноутбуки представлені практично лише в одній ціновій категорії - середній і вище середнього (4000-6500 грн), про різні ніші та моделі говорити не доводиться, так само як і про форм-фактори. Хоча всі умови для такої різноманітності моделей є - і достатня торгова площа, і, можливо, наявність хороших каналів доставки. Але все порубав недолугий місцевий маркетинг, якому до дупи, як там у них представлені моделі ноутбуків.
Звісно, ІТ-техніка - це не спеціалізація Фокстроту, але на то вони і супермаркет, щоб представити покупцям свої можливості. У того ж Мегамаксу в Ужгороді чи АБВ-Техніки на порядок більше можливостей вибору...

1 коментар:

Анонім сказав...

В супермаркетах купляють комп-технiку лише тi - кому не шкода переплатити. Може в других супермаркетах вибiр трохи краще але цiни... cумнiваюсь.