понеділок, 9 листопада 2009 р.

Життя в стилі UA

UA DAY 2009 став другим моїм проектом "в стилі UA". Першим був і є UA Webstar, українська інтернет-нагорода, яка з року в рік стає все цікавішою.
Ідея Дня української мови мені прийшла ще влітку, а саме 12 червня. Ідея була простою, як білий день - загітувати всіх, щоб бодай один день в році вони писали і розмовляли українською мовою. Пізніше сам сенс трохи змінився - як це, один день українською, а решту - китайською? Тому UA DAY 2009 повинен був стати тією відправною точкою, з якої люди почали б частіше вживати українську в інтернеті і в житті, досить було лише почати.
Звісно, моя уява, як завжди, малювала біґборди по всій країні, рекламу по ТБ і відео в інтернеті :)
Та навіть не дивлячись на доволі невелику активність мене як організатора (інформація поширювалась виключно через 2 шляхи - мій блог і твіттер), успіх акції мене вразив. Чесно, я не очікував, що цілий день, з ранку і до пізнього вечора, твіттер-стрічка ряснітиме тегом #uaday09, який я вигадав для того, аби всі учасники знайшли один одного і ще й розповіли про день української мови іншим. На скриньку сипалися пропозиції співпраці, на блогах і в ЖЖ розміщувалися банери, заклики, і навіть відеоуроки. Люди, які до цього весь час писали російською, почали писати українською. Дійшло навіть до того, що UA DAY показували на одному з регіональних телеканалів. Це було щось.
Величезне спасибі всім, хто виявив підтримку.
Сам сайт, до речі простий як дошка - кілька сторінок на HTML з PHP та згенерованим базовим CSS. Все - від символіки до сайту було зроблено мною за два дні.
І ще - я не заробив на цьому жодної копійки. Я міг, звісно, повісити там банер чи AdSense, але хіба воно варте цього? Півтисячі людей прийшли 9 листопада поглянути, що ж таке UA DAY. І ще сотні приходили до цього. І, не сумніваюсь, прийдуть ще.
Нащо це все мені? Чесно - не знаю :) Мені подобається робити такі проекти. Нехай вони будуть некомерційні, занадто ідеалістичні, але я люблю над цим працювати. Це просто надзвичайно цінний досвід - я впевнений, що скористаюсь ним у майбутньому. І ще я знаю, що будь-коли мені в голову може прийти чергова ідея в стилі UA. Але про це вже іншим разом :)
Любіть Україну ~:-)

Немає коментарів: